onsdag 30 januari 2008

God morgon!

Efter att ha insett att det inte fanns plats för mig i sängen inatt, förflyttade jag mig för att sova på soffan istället. När jag sen kröp ner i sängen för att väcka sonen for han upp och råkade skalla mig på näsan. Det snurrade stjärnor och sjöng i mitt huvud vill jag lova, känns nu som om jag har en boxarnäsa, men jag hoppas att det inte kommer synas.
Idag är det sista arbetsdagen för denna vecka, i morgon ska jag till Huddinge för att ha seminarium. Har två uppgifter som ska vara klara till dess, känner inte ett dugg stress...
Idag kommer med stoor sannolikhet min efterlängtade Brother hem. Det enda tråkiga är att de återigen inte hittat nått fel på maskinen, utan jag fick mig en lektion i hur maskinen ska vara placerad och hur man spänner tyget i bågen. Lite sur blev jag men jag höll god min. Har haft samtal med den underbart hjälpsamme försäljaren och vi är överrens om att händer det igen så ska hon se till att det blir andra bullar. Ska ta mig tusan då filma så de får se hur den uppför sig. Men nu får vi väl hoppas att det är ordning på den ett tag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar