lördag 23 februari 2008

Freedag!!

Igår kväll när jag kom hem var jag så trött så det blev inge skriva. Men det var en ganska givande eftermiddag/kväll. Åt en asiatisk Buffe´lunch tillsammans med min syster. Sen sprang vi runt en stund på stan. Bara ögonshopping, men det är kul det med.
Vid fem var dags för bowling med arbetskamraterna, vi delades upp i tre lag eftersom vi skulle ha en liten tävling. Efter en kvart gick mitt lags bana sönder, snopet vill jag lova. Vi har bestämt att vi gör om det en annan kväll på ett annat ställe, men ändå...
Har idag varit och grattat Yngste svågern som fyllt 18 år, erbjöd honom att gå med mig på "Fiket" (lokala pizzeria/puben)men han vill absolut inte. Hur kan det komma sig????
Idag har Brothern fått arbeta med små söta nallar som jag ska sy ett babytäcke av. Fick klart tre stycken, men nu lägger jag ner butiken och kryper i säng, trots att inte klockan är så mycket, orkar som inte mer nu. Hoppas att jag kan sova bättre i natt och gärna lite längre i morgon bitti än i morse, hade bestämt mig för att sova ut och vaknade då kvart i sju...så typiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar