torsdag 24 januari 2008

Vilken dag...

Tänk om alla dagar kunde vara så innehållsrika som denna varit! Men då skulle jag förmodligen slita ut mig totalt....och det är nog inte så bra. Det var en riktigt bra jobbdag en sån där dag som får mig att känna wow jag har valt rätt!!När jag sen satt i bilen på väg hem hade de en tidsresa på radion och vilka hade de hittat på? Jo mina ungdomsdagars favoriter; NOICE. De spelade live i studion och jag kunde nästan hela låten.
Väl hemma med middag i magen var jag tvungen att köpa skivan som download och har hela kvällen poppat järnet!!! Till KG kommer in och drar ner volymen, påstår att han inte kan sova??? Sicken tråkmåns, finns väl inget bättre sätt att somna till än när jag står och skrålar till bästa 80-tals pop..!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar