söndag 13 januari 2008

Oppss

Jag som hade bestämt att jag skulle skriva nått varje dag...nu blev det två dagar utan skrivande, men det fanns som ingen tid, och kanske inte så mycket vettigt att skriva om heller för den delen.
I torsdags fyllde min dotter 16år, förstår inte hur det är möjligt eftersom jag är bara 25!!? Ett glädjande beskede nådde mig igår, min symaskin som varit på service sedan 8 december nu äntligen ska få komma hem igen. Om nu bara posten sköter sig så borde den vara hemma nästa vecka. Hoppas att maskinen nu fungerar som den ska så vi kan bli vänner.....

Jag har ju haft gammla Bettan hemma iaf (nåja gamal å gamal 2,5 år hihi) så jag har ju inte direkt suttit i sjön, sy har jag ju gjort iaf.

Nykläckt fick en omgång idag först så arrangerade jag om blocken sen blev det lite ramar runt, det som nu saknas är den yttersta bården och sen ska jag brodera små lamm i de ljusa bårderna. Kommer nog bli ett ganska gulligt täcke tror jag...

Nu ska jag röja vidare i mitt syrum en stund till innan sängen ropar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar