måndag 5 augusti 2013

Måndagströtthet!!

Skönt att det bara är tre arbetsdagar denna vecka (ja nu är det ju bara två kvar), har varit totalt slut efter middagen idag och hör å häpna...bara slappat framför datorn hela kvällen..... Som sagt måndagstrött idag och det känns som semestervilan är som bortblåst..... Tur man då kan liva upp sig.... Rean måste ha uppfunnits för att glädja trötta slitna kvinnor.... Idag fyndade jag två skjortor, ett linne en t-shirt samt två shorts för futtiga 370
 Sådär saligt lycklig kände jag mig!! När jag sen kom hem och såg att jag fått paket från Fabricshack ja då kom ytterligare ett fånigt leende över mina läppar!!
Jag älskar verkligen att förgylla mina dagar med lite extra krydda ;) Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn så jag fixar skittisdagen med ett leende !!
God natt Sverige var ni än är!!

5 kommentarer:

  1. Åhh, va härligt att hitta det man vill ha på rea och så underbara tyger, sånna småttisar:O)) Kram dagen blir säkert bättre imorgon...

    SvaraRadera
  2. :D
    visst är det härligt att fynda, både nyttigt o onyttigt.
    kram o ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Grattis till fynden! När det är halva rea-priset, det är då det blir ett riktigt nöje att shoppa! Så fina tyger det var i paketet! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Här har fyndats kläder också, men mina tyger verkar inte hitta hem till mig!
    Mycket irriterande!
    Dina tyger är å andra sidan Inspirerande!
    Tack för i kväll!!!
    Kramen!
    Maja

    SvaraRadera
  5. Du har helt rätt i tanken om reans uppkomst... det kan inte finnas nån annan förklaring! Det är roligt när man känner att man gjort ett fynd och det visar sig vara bra även sen man kommit hem med påsen!!
    Det ser snyggt ut!
    Lycka till med en fin tisdag.
    Kram

    SvaraRadera