tisdag 13 augusti 2013

Hoppsan!!

Har hunnit gå en vecka sedan jag sist plitade ner något, inte alls meningen, bara blev så.... Har haft som lite fullt upp och tiden har fullkomligt flugit iväg. Helgen tillbringades i Småland med K´s härliga kusinfamiljer då den ena skulle gifta sig. Mitt uppdrag var att föreviga dem och det var ett mycket roligt och ärofyllt uppdrag. En hel massa bilder blev det och nu har jag full sysselsättning om kvällarna att gå igenom och bildbehandla.

Många timmar tillbringades i bil och hur konstigt det är så var vi alldeles slut när vi kom hem :) Igår fick jag en (inte helt oväntad) glad överraskning, har fått lite andra arbetsuppgifter på halvtid i en månad, känns jätteskoj även om huvvet kändes fyllt av ruttet äppelmos när jag kom hem igår.

I mitt syrum händer en del och jag har en del på gång i mitt huvve. Faktiskt så kändes det en smula skoj att sy igen.....

Vi får väl se vad det leder till, drar inga större växlar över det hela utan tar det som det kommer!! Nu skriker magen av hunger och det är väl bäst jag tar och kokar min morgongröt!!

4 kommentarer:

  1. Vilka kul tyger du syr i! Grattis Till nytt på jobbet, alltid stimulerande.e med förändringar och på köpet lite utve.cklande att få tänka i andra banor, lycka till o kram

    SvaraRadera
  2. Vilket trevligt uppdrag.
    Och spännande sömnad ;)

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  3. Vitt tyg tillsammans med lite mer färgglada tyger. Det tycker jag ser spännande ut!

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ser då inte ut att vara fylld av det där äppelmoset! Vad roligt att du hittat lite syglädje igen. Härligt glada tyger har du börjat med.
      Lite nytt jobb kan kanske spä på glädjen lite.
      Simma lugnt så blir allt bra.
      Kram

      Radera