tisdag 1 november 2011

Så trött....

Sitter och funderar på hur det kommer sig att min motor vägrar starta idag, den bara trilskas och tjurar, kom just på att det är ju tisdag idag, så det är minsann inte så konstigt alls. Boken är tecknad med att göra saker i stort sätt hela dagen så jag tror väl att det kommer gå undan. Hoppas orka fiffla lite i vrån när jag kommer hem, har en del på lut, men vi får väl se hur det blir med den saken. Det är ny månad nu och jag vill ju ha lite klart under november oxå så att det inte blir alldeles tomt ;) (Så började det trilskas och blogger ville inte alls samarbeta, morgongrinig som jag är slog jag ihop datorn och åkte till jobbet istället!!)
I helgen så var som sagt ute i skogen och jag fotade en hel del på tjejerna, inte helt lätt att få fina bilder på dessa vilddjur, men ett å annat guldkorn blev det iaf... Kiros färger smälter så fint in i höstfärgerna;

Lilo smälter inte in på samma sätt, utan " sticker" mer ut. Men vacker är hon (jag är inte ett dugg partisk).
De här bilderna har jag beställt förstoringar på för att hänga på väggen. Hoppas att de blir lika bra på papper som på dator.... Kom just på att den här veckan är ju kort, bara två dagar kvar att arbeta, sen hägrar mässan i dagarna två!!! Ooooooo så rooooooooliigt!!

4 kommentarer:

  1. Verkligen vackra bilder på 2 av dina älsklingar (för jag tror nog du har fler i din närhet som räknas dit).
    Önskar dig en underbar helg på mässan.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Lyllo dig som blivit frisk och kan vara på mässan. Jag är på bättringsvägen men någon mässa blir det nog inte :-(
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina foton på era två fyrbenta ögonstenar. Men så har de ju en mästerfotograf till matte också! :-)

    SvaraRadera
  4. Tänk vad vackert det blir när man tar bilder på djuren ute i naturen!
    Underbara bilder!!!
    Ha det gött i dag också!
    KRAM

    SvaraRadera