måndag 28 november 2011

Måndag och fullständigt slut....

..har ändå orkat sy några stygn, men inget att visa upp. Hade ett sånt sug att gå ut på lunchen och fotografera lite, men blev tusan inte av. Hade en hel del att stå i och det fick bli en kortare lunch. Men kanske imorgon...hoppet är dock inte så stort om det. Imorgon ska flyttlasset gå till våra nya lokaler och jag misstänker att det kommer bli en massa joxande och ingen tid för att ta en nypa luft även om det kommer att behövas. På kvällen är dags för kurstillfälle 3 och kanske att vi får ut och fotografera lite då istället. Har en massa ideér i huvvet som jag måste få testa, både sömnadsmässigt och fotograferande.....Men nu känner jag att jag att jag svamlar i nattmössan och det är dags att släcka lampan...... Puss och go natt!!

3 kommentarer:

  1. Det låter inte så roligt att du är såå trött jämt!! Du borde nog passa på att ta det lite lugnt de dagar du är ledig innan du sitter med näsan i väggen! Tänk på det!
    Sov gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skickar bara en nattkram. Hoppas att du får den i morgon bitti för att du sover nu!
    Det gör jag om en liten stund!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kram och go'natt på dig. Hoppas du sover gott när detta skrivs.

    SvaraRadera