onsdag 16 november 2011

Gårdagen...

..gick i ett rasande tempo!! En del lösa trådar som fick knytas ihop på jobbet, hoppas nu att de inte gått upp under kvällen natten så att det börjar om idag......Jag hann bara hem och sätta dotra i arbete med att fixa middagen, sen gav jag mig iväg på kurs. Fy tusan hakar vad länge sedan jag gick kurs bara för mitt höga nöjes skull. Den här första kursträffen gav mig väl inte hysteriskt mycket nya kunskaper men det var eck så trevligt ändå. Så klart handlar det om en fotokurs och det roliga är att läraren är den fotograf som tog porträttbilder på mig som liten skrutt. Det är tre tillfällen kvar, lovade dock mig själv att nästa gång ska jag se till att jag ätit innan jag åker, det är inte så kul att komma hem med en tom skrikande mage, men det är ju så när man ska envisas med att vara positiv tidsoptimist......Apprå på det så lär jag ut med Hulliganerna nu och ge mig av mot arbetet!!
Ha det bra idag för det tänker minsann jag!!

2 kommentarer:

  1. Alltid kul med kurser! Lycka till med fotandet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Solen skiner och himlen är blå...
    Tur att man har en hund som vill gå ut för annars hhade det blivit sömnad hela dagen ÄNDÅ!!!
    Ha en superfin dag!!!
    Kram

    SvaraRadera