måndag 7 november 2011

Huj huj vilken dag!!

Timmarna har fullkomligt flugit iväg, har haft fullt upp hela tiden både på jobb och hemma. Mitt mitten gosse, den lille parveln fyller idag moppe. Känns lite konstigt och samtidigt kul. Tänk vilken ära vi har har som får se barnen växa upp och utvecklas!! Som sagt det har gått undan idag och nu är jag mer än lovligt trött. Men jag vill iaf visa en av pruttotyperna från igår, den blev inta alls bra och efter lite omarbete så blev det en necessär.
Inge bra foto, är alldeles för trött för sånt idag, så nu säger jag bara kort och gott GOD NATT!!

3 kommentarer:

  1. Och vad är det för fel på din nya nesse?? Jätte fin är den .Sov du på saken!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Det var mycket som inte passar i dina ögon idag. Jag kan inte se vad som är fel med vare sig bilden eller fotot!!
    Gör som Eva säger... sov på det!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det tråkigt när man inte blir nöjd, men det är då som det är extra bra med alla som rycker in och säger att det är fint ändå!!!
    OCH det var det!!!
    Nessen är jättesöt!

    Kram

    SvaraRadera