lördag 7 maj 2011

Laddar upp

Känner mig riktigt pirrig i magen inför kvällen, det var ju ett tag sen sist vi träffades. Men det ska bli så kul!! Tvingade mig kvar i sängen imorse så jag skulle vara pigg och utvilad inför kvällen, misstänker att det kan behövas.....Frukost och morgonkaffe är avklarat, så nu ska jag slänga in tvätt i maskinen och ta mig en promenad med Lilo. Troligen kommer det väl inte bli allt för mycket sömnad denna helg, idag hinns det inte och imorgon ligger jag väl som en guldfisk på torra land och håller i huvudet....
Solen skiner ute och det verkar bli en fantastisk dag vädermässigt, KG har redan dragit igång motorsågen och tagit sig an vedhögen. Det är väl bäst att jag sliter mig nu och sätter fart med sysslorna, klockan fyra ska jag vara i stan!!

3 kommentarer:

  1. ha en jättetrevlig kväll!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Pirrr, va spännande
    Ha världens bästa kväll OCH helg

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Ha det så himla skoj! Kramar Ullis

    SvaraRadera