måndag 17 januari 2011

Ut och flyga

Hade en lärare som alltid sa att vi skulle ut och flyga, hon menade testa på, kasta oss in i utmaningar som vi tror är för stora. När vi slutade fick hon en häxa på kvast ;) Hennes ord ringer fortfarande i mitt huvud när jag står inför vägskäl och tvekar över vilken väg jag ska ta, den raka trygga som jag vet vart den leder eller den kringelikrokiga som kan leda mig rätt men oxå käpp rätt åt ..... Jag kan flyga, jag är inte rädd tänkte jag i dag och kastade mig ut över stupet, hoppas bara jag valde rätt ryggsäck; den med fallskärm i så jag landar mjukt....

8 kommentarer:

  1. De vilda fåglarna flyger, de tama bär sin längtan! Du kan flyga Lizzan, kram pialuttan

    SvaraRadera
  2. Du har hållt på och tagit sats länge. Jag tror gör rätt när du kastar dig iväg! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Pias devis är bra!
    Jag har en som jag tänker på när jag känner mig feg: Människor skaffar sig bojjor - och lär sig älska dom.
    Älska inte en bojja!
    Klart att du kan flyga!!!
    Kram och Lycka till!!!
    Maja

    SvaraRadera
  4. Lycka till på flygturen!
    Kram!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. :0) Go girl!
    Det vill bli bra!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  6. Lycka till , vi borde alla någon gång flyga runt lite

    SvaraRadera
  7. Klart att du kan flyga! Jag önskar dig all lycka

    SvaraRadera
  8. Du kan flyga! Håller tummarna var du än landar!

    SvaraRadera