fredag 7 januari 2011

Tillbaka igen...



..åtminstone tillfälligt. Zoomin har strulat idag och på kvällskvisten kom beskedet att tjänsten läggs ner sista mars. Så jag får väl krypa till korset och blogga här igen då ;) Har ju saknat denna blogg lite så jag är inte jättelessen över att komma tillbaka. Så fort zoomin funkar igen så ska jag flytta hit mina favoritinlägg. Tittar runt efter andra alternativ, främst för att jag vill ha allt samlat, blogg, album, filer, och framförallt vänner.
Har håll på och testat en idé jag hade idag, den funkade och med några ändringar så kommer den bli precis som jag tänkt. Tyvärr kommer inga bilder på nått färdigt eftersom det är ett projekt till FQ, ja när tidningen kommit ut så kommer jag naturligt vis lägga ut dem. Skulle sy en till och skriva mönstret, men kom alldeles av mig när jag fick den dåliga nyhete
n om zoomin. Kan iaf kittla er nyfikenhet med lite bilder under arbetets gång.
Nu har ni nått att klura på ;) Nu ska jag greja runt lite och se till att få ordning på torpet!!

5 kommentarer:

  1. Ser ut att bli en väska av nåt slag. Spännande..
    Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Även jag ,tack vare dig är på denna sidan nu.....bambisyr-evaj.blogspot.com /kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag skulle ju vilja en sådan här kommentarsida. Det är mycket nu som jag måste lära om. Håller med dig om galleri.
    Ditt arbete ser kul ut. En ny nesse!?
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. tror nog det är en ny modell av nessecär...Sydde den lilla idag..
    Tack för mönstret.

    SvaraRadera
  5. Vad nyfiken jag blir. Det är bara att vänta till tidningen kommer.
    Nu ska jag kämpa vidare med seg uppkoppling och problem med min nya blogg. jag lär mig nog så småningom.

    SvaraRadera