fredag 4 september 2009

Känns lite tungt...

Idag ä det min första jobblediga fredag och pluggeriet har startat. Denna frsta dag ska jag sätta mig i bilen och åka nästan 6 mil till Märsta, där ställer jag bilen och tar pendeltåget till Flemmingsberg och KI. Det är nämligen kursupptakt på campus idag. Dessa dagar ser jag inte speciellt mycket fram emot med tanke på att de innebär dryga fyra timmars restid och ska jag vara ärlig så brukar de inte ge mig ett skit annat är att det är trevligt att träffa mina kursare "på rikt" istället för bara på nätet. Får tvinga mig själv att bita ihop och se till att komma iväg, det är ju trots allt bara en termin kvar och ca 4 träffar.....

2 kommentarer:

  1. Men du, snart är det helg och då får man sy!

    SvaraRadera
  2. hoppas det goda övervägde det trista med den långa resvägen mm!

    Gött med freda och helg!
    kramar

    SvaraRadera