fredag 18 september 2009

Fredagmorgon

Ögonen känns som de släpats i en grusgång, lite halvsvårt att hålla de uppe. Jag är iaf studieledig idag så jag behöver inte ge mig iväg till jobbet. Just nu har jag lite kämpigt med att få iväg min Lilleman till skolan, det brukar vara ett tecken på att det är stökigt i klassen. Har lovat honom att vara med en stund på förmiddagen, sen ska jag hem och läsa lite i skolboka, tänker även se till att städa, hela huset är ett enda kaos....Får väl se om jag får fart på maskineriet och får nått gjort.

Det har startats en blogg som inte har ett dugg med sömnad att göra, utan ett pars kamp för att få ett barn. Jag tänker absolut följa den med spänning!!

http://eggdonation.blogg.se/

Nu ska jag se till att få på mig kläder så att vi kommer iväg nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar