tisdag 23 juni 2009

Motionerat

Har precis varit ute på en rask promenad, har under denna tagit ett viktigt beslut. Solen skiner och det är ett underbart väder, jag har bara mummelbyxor och linne, bönderna kör på som bara den för att få in sitt hö. När de körde förbi mig i sina traktorer så stirrade de så ögonenhöll på att trilla ur sina hålor. Blir de så förvånade över att jag är ute å går?? Kom på att så är nog inte fallet de stirrade nog för att mina smågrisar inte direkt hålls på plats i min BH utan guppar på rätt friskt, fick ducka ett par gånger för att inte få en smäll över nosen. Pg av detta blir det ett besök på Thuns på fredag när de har långöppet. Där ska jag köpa mig en sportBH där smågrisarna ligger på plats så de inte stör böndernas arbetsro när jag tar mina prommisar!

1 kommentar:

  1. Har lyckats missa detta härliga inlägg! Lycka till med "grisinhängnadsinköpet" imorgon. ...Wow, vilket hänga-gubbe-ord jag fick till där! ;-)

    KRAMEN

    SvaraRadera