fredag 26 juni 2009

God morgon!!

Vaknar till ännu en strålande dag, min första semesterdag!! Vaknade senare än jag tänkt ska egentligen vara i Alunda snart och fika, klippa mig och sen bada. Ska bli så skönt att äntligen få bort lite av mtt risiga hår, ser ut som en välanvänd skurmopp i skallen och så kan jag ju inte gå omkring hur länge som helst. Har inte sytt nått färdigt och det jag pysslar med är lite hemligt just nu, men jag hoppas på att bli klar vilken dag som helst och då kommer bild.
Nu ska jag ta kaffekopp nummer två, äta lite frukost. Sen blir det till att leta upp bikinin för årets ångest laddadde stund, att första gången gå omkring och flascha min blekfeta mage ute bland folk på badet. Men är bara första gången avklarad så brukar det lätta sen!
Önskar er alla en fin sommardag!

3 kommentarer:

  1. Ha en härlig första dag på semestern!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. ... ha en härlig semester, ska bli skoj att se vad du gör av det du hamstrat från Quiltbiten :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en häääärlig semester!

    SvaraRadera