söndag 28 juni 2009

Härliga sommardagar!

Även om det inte händer så mycket, tar vara på dagarna och njuter. Tillbringar en del tid på badet, tyvärr är det inte så svalt i poolerna men det ger iaf lite svalka. Igår hade vi huset fullt, svärmor, tre svågrar, svärmors gubbe, min pappa och en svägerska, samt en kompis till lilleman. Dukade med två bord ute och åt grillat, marängswiss med jordgubbar till efterrätt. vid halv nio åkte vi med banen till en sjö i närheten och tog oss ett kvällsdopp, där var det kallt vill jag lova men ack så könt. När vi kom hem igen så slocknade jag på soffan, helt slut av allt skoj.
Nu är ordningen återställd, dottern har kommit hem från festivalen i ett stycke och det känns så skönt, så skönt. Alldeles slut är hon så nu sover hon sen en timme tillbaka och vi lär nog inte se så mycket av henne idag. Men inte gör det mig nått, hon är iaf emma.

1 kommentar:

  1. Skönt när de är hemma igen! Har haft en son på samma ställe, han lär också vara tillbaks....fast jag har inte sett honom så jag vet ju inte i hur många delar han kom hem....

    SvaraRadera