fredag 18 april 2008

Syhelg

Denna helg ska bli en riktigt härlig syhelg, jag går omkring och känner mig som ett barn på julafton. För en gångs skull ska jag inte ge mig ut på någon lång resa heller, utan denna gången kommer två goda syvänner hit!! De ska stanna över helgen och vi ska sy och vi ska snacka, fnissa och bara ha det bra. Ska snart ta och rycka upp mig, sätta fart med städningen för då går tiden lite fortare. Förhoppningsvis får jag nått sytt i helgen nu, har två stora projekt på gång som jag vill komma en bit på, ett svart/vitt täcke med runda former och ett täcke med beige/turkos/brun i fyrkantiga former.

Nu så ska jag åka och handla innan alla andra.....Ha en bra fredag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en riktigt bra helg! Kan erkänna att lite avundjuk är jag. Inte så lite förresten utan ganska mycket! Hälsa Jessica och Lena! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken underbar helg som väntar dig! Vad härligt! Precis som föregående talare så kan jag inte låta bli att bli avundsjuk..
    Vad snyggt det var med det svartvita, ser fram emot att få se det färdiga resultatet.
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera