onsdag 2 april 2008

Länge sen sist...

Och inte har jag legat deckad i någon otäck sjukdom, inte heller har jag varit på någon trevlig semestertripp. Nää har helt enkelt haft kabelbrott på telefonlinjen och eftersom vi har ADSL så inneber det även att internet drabbades. Hualigen vilken prövning det varit!! Insåg efter två dagar vilket beroende jag skapat mig och jag lyssnade nog i telefonen minst en gång i timmen med samma resultat; DÖD!!
Det blev istället lite annat gjort, första morgonen så sorterade jag strumpor och vek tvätt medans jag drack morgonkaffet, annars brukar jag läsa mail och slösurfa.
Har sytt två necessärer, broderat glasunderlägg, en paj har hamnat på en bit linne vilket ska bli en kökshanduk. Dessutom har jag städat och då menar jag städat, skrubbat ur kylskåp, gnott på väggar och bänkar i köket. Hade avbrottet fortsatt ett tag till så hade nog hela huset blänkt. Men nu så är jag på banan igen och det är såå j-a skönt!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar