tisdag 22 april 2008

Härligt att få jobba igen!!

Faktiskt ingen som helst ironi i detta, utan jag tyckte verkligen att det kändes så skönt att vara åter på "min" arbetsplats. Dessutom var det nog länge sedan jag var så pigg en måndag, det var en ny behglig känsla, borde ha syhelger lite oftare.
Tjejerna som var här tyckte mina barn var så självständiga och att de inte bråkade så mycket, de skulle ha varit här idag. Hualigen vad de bråkat, jag har suttit och gjort extremt tappra försök med min vetenskapliga metodik på engelska, men det har verkligen inte varit det lättaste, har fått srpungit och medlat ett x antal gånger. Så om mamma varit pigg denna måndag så har inte mina grabbar varit det.........Sen som grädde på moset kom tonårsdottern hem och gnällde att det inte någon hade eldat så hon kunde duscha. Sen kommer den grinigaste katten hem och ger sig på de övriga i en fight så tussar flyger. Ja, ni vissa dagar ska tålamodet prövas och jag tror inte jag gick igenom testet prickfritt, men jag är bara människa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar