onsdag 30 april 2008

Shit vad jag varit modig idag!

Måste bara få skryta lite över mitt mod idag. Åkte över till en "granne" (ni vet här ute på landet är allt inom 3 mils radie granne) för att lämna en jacka. Hon skulle ut till stallet så jag följde med och vips stod jag mitt i en hästhage och tre hästar kom emot oss!!! Jag är lite rädd för hästar, tycker de är lite stora å läskiga. Men jag stod kvar och till sist vågade jag tom klappa på dem, det ni är inte illa för att vara mig. Fick dessutom en enormt stor lust att åka dit för att fota dem nån dag och jag var så välkommen så................

2 kommentarer:

  1. Way to go, vännen! *applåderar*
    Jag själv älskar hästar och red i några år som yngre men jag har ändå respekt för dem som känner rädsla inför dem, det är ju stora djur vi pratar om. :) Du gör helt rätt i att sträcka på dig!
    KRAM Nina

    SvaraRadera
  2. Tok!!! Du kunde blivit biten, sparkad eller vad som helst fniss. Jag är skitarädd för hästar, hade inte gått så nära inte.........
    Ha en skön helg!!!!
    Kram LjusneLotta

    SvaraRadera