torsdag 27 december 2007

Vardag igen

Men som tur är så är de inte så många innan det åter är helg, och en hel veckas ledighet ligger framför mina fötter. Ska bli så skönt med hela nio sovmornar. Kan ju inte påstå att jag slitet ihäl mig direkt idag på jobbet och imorgon tror jag om möjligt att det blir ännu lugnare. Vi har varit tre som jobbat idag, normalt är vi 10-14 personer.


Efter middagen la jag mig en stund på sängen och vilade med en spännande talbok i öronen. Nu känner jag mig redo att sätta mig vid symaskinen och sy på julpostbonaden, som kommer att innehålla dessa söta julälgar från Great Notion, som jag blev förälskad i;


2 kommentarer:

  1. Hej Lizzan!
    Vilken trevlig blogg! Den ligger nu under mina favoriter så jag kommer garanterat tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag fick besöka dig i bloggen. Riktigt kul att läsa om vad du sytt. Gott Nytt Årskram från mig

    SvaraRadera