måndag 24 december 2007

God Jul!!

Då har jag precis på självaste julafton skapat mig en blogg. Den kommer i huvudsak handla om min stora passion i livet; Sömnad!! Syr både stort och smått av lappar. Har även sedan två år tillbaka en broderimaskin, eller nåja två! Båda mina symaskiner går ju att brodera och sy vanligt med. Jag har en Bernina Aurora 440 och en Brother Innovis 4000D.
Syr gör jag nästan varje dag. Idag har jag dock bestämt att maskinen ska få vila....fast vem vet om jag kan hålla det :)
Nu har jag iaf fått klart så gott som allting inför den stundande julmiddagen. Min pappa kommer nog vilken minut som helst. Barnen springer omkring som äggsjuka hönor och tittar trånande på paketen under granen. Kan även tänka mig att de är där och klämmer när ingen ser....
Passar på att skicka en stoor Julkram till er alla!!
//Lizzan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar