söndag 16 mars 2014

Vilodag....

... jag vet att söndag ska vara just det, men i mitt fall blir det sällan så. Jag har väl inte varit superaktiv idag men så där lite lagom.... har äntligen kommit i gång så smått med förberedelserna för att fixa köpet, fyra av lådorna har blivit av med färg och slipade, de sitter på plats igen och ska jag erkänna ser det lite läckert ut med spräckliga lådor, i alla fall om jag jämnför med hur de såg ut innan min behandling.
Solen sken så förföriskt när vi vaknade, men ack så den lurades, det värstans skitkallt ute och jag höll på att frysa näsan av mig under morgonpromenaden. Trotsade i alla fall vädret och tog mig en minisväng i mossans värld, tyvärr fortfarande kallt och dessutom blött så det blev väldans kort...
Nu kallar sängen och uppladdning inför ny vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar