lördag 1 mars 2014

Ny utmaning

Så har vi gått in i mars, känner mig i och för sig inte riktigt klar med februari ännu, men vad har jag för val? Bara att inse att två månader redan gått på detta år, backar jag bakåt så kan jag konstatera att jag lyckats fylla dem med rätt många godbitar och inte allt för många ruttna..... Har inte riktigt hittat tillbaka till bloggandet som jag önskat, när jag "ramlade" över en utmaning som går ut på att blogga en gång per dag 100 dagar i följd så kände jag direkt att det där är nått för mig och hoppade på utan allt för mycket funderande. Så nu ska jag se till att fixa det här!! Har sett att många lagt upp bilder på snödroppar men mina har inte haft vett nog att sticka upp förrens idag, gissa om det var en som hoppade jämnfota av glädje och sprang som ett skott in efter kameran. Dessutom är dagens fototema Upp och vad passar då bättre en ett gäng snödroppar som kämpat sig upp över jord??
Har hittills haft en slölördag och mest myst, orkade inte ens laga mat så det överlämnade jag åt killarna på Gossens Pizzeria.
Nu är det visst fotboll på TV och det där rytande monstret har intagit min soffa... så jag kickar igång Sixx: A.M på Spotify och sätter mig vid symaskinen! Önskar er alla en fin lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar