söndag 9 februari 2014

Fy böle vilket väder

Grått trist och med regnet hängande i luften och en del regn oxå mellan varven. Här hängs inte läpp för det, oh nej, här är återhämtning inför kommande vecka. Vila pyssla och fotografera i lagom mix. Igår släpades alla fotogrejer ut och vi testade ett av uthusen som fotograferingsplats, och jag tror jag är kär. Nu längtar jag till våren, då ska städas fixas och vola en studio inredas. Dessvärre kommer den väl bara kunna användas under vår och sommar till en början, men man ska ju nånstans börja. Här är tjejerna i trappan....

Och är mot väggen....

Nu är det som i alla uthusen lite fullt härinne så det blev inte så mycket kreativ ljussättning, det får bli en annan gång. Som sagt det kliar i mina fingrar och fixa iordning där ute. Kommer att bli toppenbra! Nu börjar huset vakna till (åtminstone människorna i det...) och det är hög tid att ta tag i dagen.....

1 kommentar:

  1. Alldeles perfekt studio, tycker jag det ser ut som.
    Fina modeller du har! :)

    Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera