tisdag 25 februari 2014

Bläää....

... ett barnsligt uttryck kanske, men precis vad jag känner så här en tisdagsmorgon när jag kämpar hårt för att få min tröga kropp att starta. Som de flesta nog förstått (om du tidigare läst min blogg iaf) så är inte tisdag min favoritdag och så särskillt många orsaker till njutning kan jag inte se... tur att det var det temat igår på måndagen. Bara för temats skull så fixade jag lite kvällsnjutning....
Glass varma bär och hemgjord chokladsås.....
Stackars familjen som oxå blev tvingade till att ta varsinn portion, uj vad de led...
Nä då de njöt precis som jag, även om min portion först skulle fotas och både bär å chokladsås hann kallna, glassen smälta lite så kändes det som riktigt måndagslyx. Idag ska jag jaga pengar.... kanske inte så svårt en lönedag men det kommer kräva en del att kläcka nått kreativt.... just nu är inte ideérna så himlans många ..... vi får väl se vad som sker innan dagen är till enda....

1 kommentar: