onsdag 1 januari 2014

Årets första dag!

Har inlett detta nya år med en uppröjning och ommöblering av övervåningen. Känns hur skönt som helst att få lite ordning och reda :) Dessutom åter fått TV i sovrummet, känns inte alls dumt att kunna ligga i sängen och titta på nått lagom avslappnande dumt program..... Har även fått till en liten hemmastudio igen, lättfixat med en gardinstång på väggen och tyger hängandes över. Ser att tygerna dock behöver träffa strykjärnet en stund, men det får bli ett senare bekymmer....
Sen har jag hittat onknappen på symaskinen, hittade även pedalen :) Blev ingen hejdundrandes skapelse men dock en tyllkjol, har en liten idé och plan som kräver just en tyllkjol. Nu finns inte längre några undanflykter bara skrida till verket. Får väl kanske vänta tills helgen, lite svårt med ljuset kvällstid eftersom jag tänkt mig fota utomhus.
Så nu är det nya året inlett på det sätt som jag hoppas det fortsätter, med ordning och reda, en skvätt fotograferande och en skvätt sömnad och en del utomhusvistelse, var och hälsade på min favorittraktor igen
Nu är det dags att förbereda mig för att krypa till sängs, två arbetsdagar följer nu innan det är dags för lite ledighet igen!

Tack och God Natt från mitt hörn av världen!

1 kommentar:

  1. Men Lizzan.... Vi vet att du kallar hunden för prinsessan, och gärna fotograferar henne utomhus, men låt henne slippa tyllkjolen !?!

    God fortsättning på nya året ! :-)

    SvaraRadera