söndag 23 september 2012

Härlig söndagsmorgon....

Sovit tokigt i kombination med för litet kaffeintag under gårdagen ledde till att jag vaknade med huvvevärk. Den är nu botad och jag känner mig full av energi att ta tag i denna dag. KG, och de båda minstingarna har fart iväg på fotboll. Kvar hemma är jag, flickorna, Mellis och så mina fyrbenta tjejer. Vädret är bättre än gårdagens så lite uteaktiviteter kommer det nog att bli. Inte för att gårdagens regn stoppade oss från att vara ute, vi tog oss faktiskt ut i skogen där vi fotade och hade allmänt skoj...... Blir man nånsin för gammal för såpbubblor??
De tre bonusorna ställer mer än gärna upp som modeller så en del porträtt blev det oxå....
På förmiddagen plockade jag bland mina tyger för att trigga sylusten lite, lyckades riktigt bra, men som kom det annat i vägen, men tygerna ligger kvar och väntar...
Nu ska jag ut på morgonsvängen med Prinsessan och Hulliganen, sen blir det gårdsröj.....Ha en fin söndag alla go vänner...

2 kommentarer:

  1. Ha en bra söndag du med Lizzan!!Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh... jag gillar såpbubblebilden! Porträtten är jättefina de med! Bra jobbat Lizzan!
    Det är gott när sylusten vaknar!
    Kram

    SvaraRadera