onsdag 15 juni 2011

Trögt....

Nu har det varit en vecka då det har varit riktigt svårt att komma upp ur sängen, det känns som om sängmonstret är starkt till tusen nu. Vinner till sist, men mer är det inte. Begriper verkligen inte vad som är fel. Snart är det iaf semester och jag får vila upp kroppen. Jag har inte sån där nedräkning som jag brukar ha, trivs ju så bra med att åka till jobbet, tror trots det att jag verkligen behöver mina fyra veckor för uppladdning. I syrummet går quiltningen vidare, som jag sagt tidigare så tar det sin lilla tid. Igår hann jag inte ens med att komma in där, promenerade och pratade skit med en go vän som jag träffar alldeles för sällan. Har ialla fall hunnit med att räkna ut vilken bild som blev dagens bild under förra veckan.
Måndag blev det Vattenblänk;
Tisdag Kvällsväsen (som jag döpte om efter Ullis kommentar)
Torsdag blev det otippat Krypet
Och sista dagen fick Lilja och geting i vila lika många röster.
Vill återigen tacka er alla för att n tog er tid och lämnade så fina kommentarer, det utvecklade mig jättemycket  i mitt fotande. Ska se till att försöka ge er alla ett lottnummer och dra en vinnare senast fredag! Vi har inte mycket planer till semestern, men jag har iaf bestämt att massor av bilder blir det!!

4 kommentarer:

  1. Vet vad du menar!
    Kolla tiden för kommentaren! Sitter i pyjamas och skriver! Ingen lust att ta på mig och börja dagen!
    Har för mycket som "hänger" över mig nu! Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja! Solen skiner, men det blåser!!!
    Skärpning, Maja!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Semestern är den bästa tiden för fotografering, tycker jag. Då har man tid att strosa runt och bara knäppa allt man vill. Nu har ju jag ingen semester mer, nackdelen med att bli panchis, så i princip skulle jag kunna knalla runt med kameran jämt. Igår blev det i alla fall MYCKET fotande på fyrskeppet Finngrundet - kugghjul, kättingar, hela skeppet och massor däremellan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kameran dinglar för det mesta med när jag går ut... jag kryper omkring både i trädgården och i skogen eller vid sjön och havet. Jag gillar så klart macrofoto... därav krypandet! Naturbilder och hundarna blir det ju en del på också. Så mitt råd är: Fortsätt som du börjat!
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilken duktig fotograf du är! Kram Jenny

    SvaraRadera