lördag 31 juli 2010

Juli snart ett minne blott....

..ja iaf för detta året ;) Och jag har lurat brallorna av min ständiga motståndare, Mr Deadline...han satt där i godan ro och njöt av semestern och sin paraplydrink. Trodde nog att jag givit upp totalt och att inga tjuvknep behövdes. Men ack så fel han hade. När jag räknat efter så har under denna månad sytt inge mindre än 13 saker.... och månaden är inte slut ännu. Har ju flera timmar på mig att fixa nått mer klart. Så nu kan jag inte sitta här och surra massa skit, nää kavla upp ärmarna (fast jag bara har linne) spotta i nävarna (hua så äckligt) och sy så det dammar om det (med risk för astmaanfall)...så kanske det dyker upp några spännande bilder innan tolvslaget!!

3 kommentarer:

  1. Heja på Lizzan!! kram Gunilla W

    SvaraRadera
  2. Hur 17 ska man ha en chans att hinna med i ditt tempo!? Själv har jag sytt hela 2 saker klara i juli, varav en var en liten börs. Ska ner i syrummet och leta efter sylusten för nånstans måste den ju vara! Ser fram emot bilderna senare ivkväll ;o) Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Ja det må jag säga...här brinner flitens lampa..det enda jag har åstadkommit senaste veckan är ett par kort som inte är fotade..men jag har faktiskt lagt in bilder i bloggen

    Ta det vacker..du har väl semester???
    Kram// Inga

    SvaraRadera