fredag 7 maj 2010

Oooppppsss...

Nu har det visst gått en hel vecka sen sist, tiden går fort när man roligt sägs det, men nog tycker jag att tiden går fort även om man inte har roligt. Nu vill jag inte med detta påstå att jag har haft tråkigt, men inte heller hysteriskt roligt. Bara konstatera att inspirationen för att blogga har inte funnits. Har som inte haft nått av värde att berätta. Det har jag väl inte idag heller, tycker bara att det är på tiden att ge ifrån mig ett livstecken. Så bjuder jag på ett vårtecken oxå...

Idag ska jag till en annan mottagning och hålla kurs i HLR, ska bli så kul så...Ha en bra fredag!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas kursen går bra idag. Här väntar vi med spänning på vad postbilen har med sig idag! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaa du, ibland känns det sådär småtråkigt och man tycker att man inte får ut nåt av dagarna som går, man hinner liksom inte med, men så är livet, man behöver ju inte vara på topp hela tiden. Nu ska vi njuta av våren och alla små blommor som tittar fram! Ha en skön helg!

    SvaraRadera