tisdag 25 maj 2010

Jättegäspen....

Brukar oja mig inför måndagar och tycka att de är såå jobbiga, men i själva verket tror jag rent av tisdagar är värre. I alla fall ur trötthets aspekten. Idag ville jag inte alls ur sängen och nu vill jag inte alls få igång startmotorn...jaja den här dagen ska nog gå den med. Trivs ju som fisken i vattnet på mitt jobb och det blir bra bara jag kommer iväg. Har massor att göra vilket gör att dagarna går i ett huj, sånt gillar jag!! Nu så är det dags för påklädning, packa väska och morgonprommis!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade in till dig via Nettes.Tittade lite hastigt nu och kom på att jag har några av dina mönster.Har inte sitt dem än..har problem med högerhanden efter karpaltunnelop. spädde på med sviter efter en stroke. Men din blogg återkommer jag till
    Kram// Inga

    SvaraRadera