fredag 26 mars 2010

Tjohhooo...snart helg igen!

Fast egentligen är det ganska läskigt att tiden går så hiskeligt fort.Mina fötter hinner knappt med i ekorrhjulet ;) Måndag...fredag...måndag..fredag...känns nästan som det är vad veckorna består av.

Angående mitt förra inlägg så kan jag bara meddela att vi har två katter som ligger kraftigt i farozonen för uppsägning eftersom de uppenbarligen sköter sitt jobb dåligt!!! Har nu iaf vågat mig ner i källaren två gånger och i helgen lär det bli mer, för annars hotar tvätthögen anfalla. Lilo tycker fortfarande mycket om sin matte och hon är lika nyfiken på källaren som tidigare, med andra ord tror jag inte att hon blev alltför rädd av mitt skiande. Ingen tänkte på kamera i det hysteriska läget som uppstod, vilket jag är evigt tacksam för, det som saknar bevis har aldrig hänt, eller hur!?!

Igår var vi till vetrinären och vaccinerade Lilo, nästan ett år till nästa gång och jag hoppas verkligen att vi slipper åka dit förr. Det är hiskelgt så fort hon växer, och vilken fart hon börjar få i benen, både inne och ute. Så spännande att få följa denna ljuvliga varelses utveckling!

Nu ska jag se till att få i mig lite frukost och ta en prommis med Lilo innan det är dags att åka till jobbet.

Se yo löv yo bye bye!!

1 kommentar:

  1. Ja fyy f...n för råttor!!! Undra på att du skrek. Katterna behöver gå i råttjägarskolan! Skicka dem på en 2 veckors intro-kurs! Eller så kanske Lilo växer in i den rollen, om katterna inte skärper sig.
    Håller med om att veckorna går fort, man hinner knappt vakna på måndag så är det fredag! Jag älskar också fredagar! Så du är inte ensam!

    SvaraRadera