tisdag 23 mars 2010

Skit oxå!!



Klådan gick över av sig själv utan åtgärd. Bara att invänta nästa anfall och hoppas att det håller i sig längre. Jag tror att sylusten är på väg och att jag snart leker av full lust med maskinen, hoppas på att det blir snart innan jag blir skvatt galen och får sättas i madrasserad cell....Tur jag har mitt busfrö att gosa och busa med. Hon börjar som smått tycka att det inte är så tokigt att vara ute och kisspölarna inne blir allt färre, lång bit kvar ännu men det går i alla fall åt rätt håll. Nu far hon fram över golvet som en torped mitt sitt hundben, full av energi. Bäst att klä mig ordentligt och ta ut henne på en morgon promenad.

Igår lämnade jag in bilen för servis hos en märkesverkstad, blev lovad att den skulle vara klar halv fem. Vid halv tre ringer de och säger att jag får den tidigast imorgon (läs idag) Snacka om att sätta mig på pottan!!! Fyra och en halv mil hem... Ja ja, det var bara att sätta sig på bussen och bli hämtad av KG, Får åka buss in till jobbet idag och hålla alla tummar att idioterna ser till att få min bil klar idag! Kan meddela att det iaf var både första och sista gången jag använder mig av deras tjänster! Nä nu på med kläder! Ha en bra dag mina vänner!!!

2 kommentarer:

  1. Du skulle ha krävt en ersättningsbil/hyrbil. Det tycker jag en märkesverkstad ska kunna stå för när de själva gjort en felbedömning.

    SvaraRadera
  2. Vad trist både med bilen och klådan som försvann. Tur att du har ett litet yrväder att lysa upp vardagen med. Konstigt det där med valpar- urgulligt när de tuggar på saker och helt ok att torka upp kissfläckar. :-)
    Kram

    SvaraRadera