söndag 7 mars 2010

Söndagsmorgon glimmar.....

Ingen söndagsångest här inte!!! Tvärtom, tycker att det är riktigt härligt med söndag, iaf just den här söndagen. Vaknade rätt tidigt även idag, men jag gick å la mig riktigt tidigt oxå, tvingade mig igenom melodifestivalen först, men den tänker jag inte tycka till om det gör så många andra redan ;)
Nu håller förberedelserna på för fullt, packas plockas och allmän förvirring i huset. Känns som jag kommer glömma nått viktigt.......ungana är på mig som iglar om ditten och datten innan jag hunnit vaknat till ordentligt, risken för ett vulkanutbrott är överhängande.....så där ja nu kom det......jaja det går över såsmoningom....
Fyllde ju år för ett tag sen och jag deltar i en födelsedagsklubb, de flesta presenterna har jag redan visat bild på, mn en dök upp på måndagen och här kommer bild på de fina tygerna och tråden, Tack Monica för dem;

Jag hoppade ju på en PIF för över ett år sen, förlåt mina deltagare, ni ska få era presenter snart...inspirationen som tryter just nu... Jag har iaf fått mina från Tildas Vänner, så fina och jag är så glad över dem;
Har även fått en present från Pialuttan, bild på det kommer senare, har inte lyckats få till nån bra. Nu måste jag fortsätta att packa det sista så vi kan komma iväg nån gång, annars kommer vi få byta golv när vi kommer hem...ungarna springer otåligt omkring och nöter på golvet ;)
Seee you....

2 kommentarer:

  1. blir inget bra när det roliga blir måsten.

    Posten är inte att lita på, nästa gång ska jag posta en dag tidigare, så att grejerna kommer fram. Var bara lite orolig att posten inte ens klarade att leverera......

    kram Monica

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade dem. :-)
    Kramar

    SvaraRadera