tisdag 6 oktober 2009

Frostigt värre

Siter och kikar ut lite och jag kan inte påstå att jag längtar efter att sticka ut näsan....alldeles vit gräsmatta och bilen är helt igenisad. Får nog ta och springa ut och sätta igång diselvärmaren så isen är borta när det är dags att åka.
Hoppas nu att den här veckan går precis så där fort som de andra gjort eftersom denna slutar med en för mig Kanonfredag; Syfestivalen, träffa härliga människor och klappa tyger, kanske en å annan lapp som vill följa med mig hem.... Nu ska jag bara se till att bli klar för dagens arbete, känner mig inte särskilt motiverad, det blir säkert bra bara jag kommit iväg!

2 kommentarer:

  1. Brrrrr inte var det varmt i morse inte. Kanske vi syns på fredag? Tycker att det var alldeles för länge sen nu!!! Kramis

    SvaraRadera
  2. Vem ser inte fram emot fredag å Syfestival!?! Jag tycker denna vecka verkar ovanligt lååång o kaaall.

    SvaraRadera