lördag 11 maj 2013

Lördag morgon.....

Efter att ha klivit på sömntåget relativt tidigt igårkväll (somnade på soffan efter att ha gjort ett tappert försök med att titta på fotboll, jag vet dömt att misslyckas) så kastades jag brutalt av vid sju. Stel i kroppen att ett lik kan verka gymnastiskt, staplade upp för första koppen kaffe och lovade mig själv att se till att komma till sängen innan jag somnar, soffan är inge bra för min kropp.....

Nu känns det som om jag börjar mjukna upp och sitter som bäst och försöker smida planer för dagen, KG, Lilleman och pappsen åker iväg på fotboll, känner att jag gör klokast att stanna hemma, såg ju hur det gick igårkväll....och somna på en fotbollsplan i Knutby känns inte som någe lockande alls....


Nää jag vill fotografera!! Men vad?? Blommor och knoppar har jag fotat till leda, Prinsessan börjar nästan få divafasoner av all tid i rampljuset, nåja klär på mig och tar mig ut på morgonprommisen och ser vad jag kan hitta....

Ha en fin lördag!

1 kommentar: