torsdag 14 februari 2013

Sytt i januari....

Nu kan jag äntligen avlägga full rapport över januari månads sömnad som känns som en helt okej prestation. Började med nått litet, ett hjärta som bara är som prydnad inget annat...

Ett docktäcke blev äntligen klart....

Ett scrapsprojekt som samtidigt fick bli ett tränauppfrihandsquiltningsprojekt...
Gav mig åter in i klädsömnadens underbara värld och sytt mig en kjol ...

..och ett par byxor
Har även sytt två väskor, en lagom väska för att stoppa i sin surfplatta och lite annant smått å gott....
Februari månad verkar dessvärre inte bli lika produktiv på sömnadsfronten, blir mer på grejaom syrums fronten istället ;) Idag är jag så in i h-e trött att jag tänker krypa upp i soffhörnet och gotta mig ordentligt!!
Puss å Kram och en massa kärlek från MIG till just DIG!!!!

3 kommentarer:

  1. Stor Puss o Kram till dig med! <3
    Besöker du huvudstaden något i helgen? Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Jag förstår ju att det är Du som delat med Dig av Ditt mönster på axelremsväskan i Fat Quarter som jag tittade i för ett par timmar sedan! Då har Du ju gett mig chansen att att också sy en sådan. Tyckte att tyget med hjärtan på var så tufft till det randiga tyget.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Kul att du har börjat sy kläder.....det gör jag också, men bara i huvudet än :-)

    SvaraRadera