torsdag 7 februari 2013

Gårdagens bild...

...är från helgen när jag övade att fota bokeh i skogen. Det svarta raka är träd och prickarna är solen som försöker bryta sig genom trädkronorna. Vad jag tänkte igår när jag la upp bilden var just att det finns några ljusglimtar i mörkret, att jag längtar efter våren och vill inte ha mer snö. Tyckte oxå att den förmedlade den trötthet jag kände igår...så jag kröp faktiskt i säng strax efter inlägget. Inte så mycket piggare idag men jag hoppas kvickna till under dagen..... Nu är det dags för morgonsvängen med min ögonsten...

2 kommentarer:

  1. Det ser halt ut. Fungerar hennes inbyggda broddar på is?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gäller att hålla jämn fart när det är så halkigt! men hon sprang väl förbi gissar jag?!
    Kram

    SvaraRadera