fredag 18 januari 2013

Varning för känsliga!!

... jag brukar skoja och kalla min pappa för morfar till Prinsessan.... men en sak är säker jag vill INTE bli kallad mormor till kreatur dotra har i sitt hem!!! Den här så både ruggit grön ut och en riktigt tjurig rackare...
glad att den är bakom glas......
Den här såg riktigt nyfiken ut....
Men den här...hua hua...fy böle....
Den här lille parveln måste jag väl ändå erkänna är rätt söt och kanske men bara kanske jag skulle kunna tänka mig ha den i handen.....
Nu så är det fredag och jag vet inte riktigt hur det gick till, inte heller är jag så trött som jag trodde efter  vecka nummer 1 av 6 i turbotecken...det är nu är det på riktigt!!! Ska ta och rigga upp för ett par foton sen ska jag nog sy på en avslutningskant och ett träningspass innan jag kryper till sängs.....
Ha det riktigt fredagsmysigt!!

2 kommentarer:

  1. Varför har man så'na djur hemma? Dem kan man väl inte gosa med?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Näe... hund ska det vara!! så skönt att du inte är så där rysligt trött!!
    Kram

    SvaraRadera