onsdag 29 augusti 2012

Surmulen....

...ja det var jag igår, men idag är det lite bättre än så länge i alla fall.... Upptäckte igår att min plånbok är helt väck!! Ja jag har letat i kylskåp, tvätthög och i bilen. Korten är nu spärrade och jag får tålmodigt vänta in nya kort. När alla nödvändiga samtal var gjorda så satte jag mig och betalade räkningar, dagen var ju redan förstörd..... Så ingen sömnad blev det igår, hoppas på ändring av det ikväll.... Här kommer ett axplock av bilderna från workshoppen i lördags...



Med dessa önskar jag er en bra onsdag!!! P & K

9 kommentarer:

  1. Så vackra foton Lizzan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Man kanske skulle gå en kurs... Hoppas det blir en bättre dag i dag! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder. Bilden på Kålmasken? liknar ett smycke.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Man ser det man vill se, eller? När jag såg Din översta bild var jag först helt övertygad om att det var en sådan där "ny och modern" dragkedja med bling-bling på! Men när jag tittat vidare bland fotona så tror jag väl inte det längre. Fina kort!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Dragkedja eller kålmask spelar ingen roll de är kanonfina dina bilder! Fortsätt botanisera!!
    En förlorad plånbok är inte roligt... och du letade ju på alla upptänkliga ställen :D
    Ha en bättre dag idag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka bilder!! Du kan ju byta jobb när som helst.
    kram

    SvaraRadera
  7. Så härligt att se dina fina bilder!
    Trodde att du varit på en workshop med smyckestillverkning när jag såg den översta bilden!
    Bild 3 är annars min absoluta favorit!
    Jag gillar kontraster, börjar jag förstå när jag ser dina bilder!!!
    Ha en bra dag!
    kram

    SvaraRadera
  8. Åhh, så fina kort du tagit! Visst är det kul med macro? Har införskaffat ett nytt macroobjektiv, så nu ska jag också ut och fota :-))
    Kram Carina

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag igen :)
    Gillar verkligen dessa bilder.
    Den första: ser ut som ett smycke
    Den andra: var lite för blek i samlingen
    Den tredje: vacker med droppen som samlas
    Den fjärde: första gången såg jag inte biet, sen så såg jag wow

    Kram Eva

    SvaraRadera