söndag 19 augusti 2012

Lekt lite...

..dessvärre inte med symaskinen men med kameran. Har haft lite trytande inspiration sista tiden, sommarens fotoplaner blev det inte så mycket av dessvärre och det gjordemig på dåligt humör. Men nu så återvänder min inspiration lite smått och det lär tas till vara ;) Har som sagt lekt lite och testat med ljus och svartvitt. Kul är det och fortsätta kommer jag ;)





 Skulle vara kul att veta om nån av bilderna väcker tankar hos dig.....Har du nån favorit av dessa?? Varför tycker du om den, vad säger bilden dig??

7 kommentarer:

  1. Såå fina bilder allihop, så jag kan inte välja. Om jag måste blir det nog den sista. En eller två känslor, livet är skört och att din handling kan påverka ett annat liv (det var väldigt vad filosofiskt det blev!)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder allihopa! Men den jag gillar bäst är den med huset. Vem har bott där och varför står det tomt? (om det gör det?)
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också huset. Sätter lätt igång en massa frågor.
    Finfina bilder, vilket tålamod du har... Det saknar jag!

    Ha en bra söndag,kram.

    SvaraRadera
  4. Bild nummer fem, den näst sista utav Dina bilder, för mina tankar till min pappa.
    Han hade för vana att på sensommaren samla fröer. Han använde kaffefilter att förvara dem i över vintern, och på utsidan skrev han vilken typ av frö det fanns inuti.
    Tidig vår tog han fram sina "fröpåsar" och försådde sina blommor innomhus.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Gillar rönnbären och huset, det påminner om en stuga jag besökte när jag var väldigt liten. De två sista bilderna vet jag inte vad de ska föreställa - en tumme vid några maskrosfrön???

    SvaraRadera
  6. Huset påminner mig om min mormors hus och bilden är härlig. Rönnbären tilltalar mig med sin färg och form.
    Men det viktigaste är ju att lusten återvänt!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Alla bilderna är HELT underbara!! Blir nostalgisk bara av att titta på dom, PÖSS

    SvaraRadera