torsdag 8 mars 2012

Tänkte nästan....

...men bara nästan hoppa över bloggandet ikväll. Känns som om tiden är inne för att sova så jag orkar även veckans sista dag.Men när jag känner efter så är jag faktiskt inte tillräckligt trött ännu.....Kanske är det gubben i månen som spökar...vill inte dra ner rullgardinen för jag tycker om att ligga här på min madrass och kika ut genom fönstret på Mångubbens glans....Kan oxå bero på att kroppen börjar fyllas med vårkänslor, det är lusare, det luktar vår och hela kroppen spritter...men man får allt passa lite var man sätter fötterna, rätt vad det är så dyker det upp en isfläck, och att göra ofrivilliga piruetter hör inte till min vårritualer om jag får välja själv....
Fortsätter njuta av de dansande bladen utanför mitt arbetsfönster och det är bäst att passa på att njuta ordentligt, det är inte många veckor kvar innan min utsikt förändras....
Hoppas på att jag får nått vackert att vila ögonen på ibland iaf!!! Imorgon är det äntligen fredag och sen blir det helg, längtar riktigt efter att få sy vidare på mitt scrapsprojekt, men jag lär börja med att skära, har sytt slut på vita små fyrkanterna.
Nu är det iaf dags att säga tack å hej....för nu så blev det natter...vaffö då då.....???

4 kommentarer:

  1. Gubben i månen hade jag helt glömt... inte att undra på att jag inte kunde sova i natt!! Tack för den du... nu blir det väl ingen sömn i natt heller! Men sova kan man göra nån annan gång... kanske kan det bli nåt norrsken att titta på.
    Njut av veckans sista dag och sov gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Någon mångubbe ser jag inte till, han har väl gömt sig mitt ovanför taket.
    Skönt att veckan nästan är slut, det har varit en fullspäckad vecka, men imorgon är jag "ledig".
    Kram

    SvaraRadera
  3. Trodde att jag skulle sova, men det kliar på knäna!!!
    Att denna soffa har så otroligt starka magneter!
    Ska strax slita mig!
    Fina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Idag luktar det snö i vinden. Brrr!

    SvaraRadera