tisdag 20 mars 2012

Faktiskt en topptisdag....

Ja jag törs erkänna att jag tycker detta varit mer än en okej dag ;) Har som sagt gjort min första dag på mitt jobb och om jag var smått förvirrad imorse när jag åkte dit så är jag totalt bort i tok nu. Inget och jag menar verkligen inget har klarnat, snarare tvärtom....Är dock övertygad om att det kommer falla på plats så snart jag är där på heltid. Trodde att jag skulle orka med att sy nu på kvällen, fick dock inse att det är alldeles orealistiskt att ens försöka gå in i syrummet. Har istället krypit ner i sängen och tänkte surfa runt lite innan jag slocknar. I går förmiddag beställde jag mig en kameraryggsäck. Idag på eftermiddagen kom ett mail om att den fanns att hämta på ICA, snabba ryck gillar jag!! Tack för snabb service Cyberphoto!!
I väntan och längtan efter att nya blommor ska ploppa upp i naturen nöjer jag mig med att fota de vissna från fjolåret ;)

3 kommentarer:

  1. Jag är trött på ett annat sätt Men det blir bra ändå,,, god natt o så ser vi fram emot en toppen onsdag !!! Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Första dagen på jobbet och du är förvånad över att du är trött!!?? Det är väl klart som korvspad att du är trött då!!
    Sov nu jättegott och vakna pigg igen i morgon bitti!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Alla förändringar kräver energi - även positiva o självvalda:-) E man ny på jobbet vet man ju inte ens var toan ligger flesta dan. Klart hjärnan o du e lite trötta!!!

    SvaraRadera