tisdag 18 oktober 2011

Så har jag bestämt mig....

...igår blev det en slappar kväll, eftersom jag inte riktigt kunde bestämma mig för vad jag skulle göra. Idag kom jag iaf till ett beslut, jag börjar med att quilta toppen som ligger mackad och klar. Den andra scrapstoppen hänger fortfarande på väggen och jag har det riktigt färglatt och trevligt vid symaskinen just nu.
Känner att mitt album med saker på gång börjar svämma över så det blir nog bra att sy klart lite innan jag börjar på nått nytt. Dessutom kan jag inte riktigt bestämma mig för vilket mönster jag ska sy. Behöver även skära ett gäng med scraps först innan ett nytt projekt startas.....Men jag håller med er alla om att scrapstoppar är verkligen härliga i sin mångfald!!

5 kommentarer:

  1. Kan avslöja att jag har en liten bild på DIN topp (den i maskinen) på mitt datorskrivbord!!! GILLAR SKARPT!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga scrapskviltar du har på gång! Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Verkligen en härlig bild!!Har också skurit scraps idag,2,5 inch i fyrkant!!Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild! Vilka kanonerskviltar du kommer få!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  5. Tänk om ditt på-gång-album var helt tomt - hemska tanke. Lycka till med scraps-syet! Kram Jenny

    SvaraRadera