onsdag 26 oktober 2011

Hoppas det har vänt nu....

,,och att jag bara blir bättre och bättre.....börjar bli uttråkad på att ligga så här rakt upp och ner och inte orka nånting. Det är tom så illa att jag börjat brodera för hand, dår förstår ni nog att jag är bra uttråkad. Har snart plöjt igenom hela säsong 4 av JAG så nu får det räcka för denna gång. Har beslutat mig för att vara hemma imorgon med men sen så ska jag till jobbet minsann!! Idag landade mina A5:or hemma igen efter ett par månaders resa runt om i landet. Nästan som julafton att se dem och läsa de andra sömmerskornas tankar runt mitt tema.
Temat var musik, att tolka en låt/visa som man tycker om och har betydelse på nått sätt. Jag ska sätta ihop dem till en bonad som ska hänga i mitt syrum, hur jag ska sätta ihop dem har jag inte klurat ut ännu, men det löser jag nog..... Ska när jag blir piggare fota block för block och skriva vilka låtar det är, men idag finns inte orken, så ni får hålla till godo med denna bild!

7 kommentarer:

  1. Det ska bli jättekul att få se vad de innebär i låtar o allt.
    Tråkigt å må dåligt också men ny får vi ju hoppas att det vänder. Krya på dig!
    Tack för "pepp"
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Kul idé!
    Ska bli roligt att få veta mer om de olika bilderna och låtarna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. God fortsättning med tillfrisknandet! Det blir spännande att se hur du fixar ihop blocken!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag sitter uppe i fåtöljen och sover och hostar. Kan inte ligga i sängen dygnet runt. då får jag så ont i ryggen. Nu vill jag inte vara sjuk längre.
    Hoppas du är på bättringsvägen men gå inte iväg till jobbet för tidigt, då kan du bli liggande igen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att se alla blocken (fast jag såg dem i helgen)Jag är helt säker på att du kommer att få ihop dem på ett bra sätt.
    Min har inte kommit ännu, men den som väntar.........
    Krya på dig.

    Kram Lena P

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår ännu bättre idag! Kul att se ditt tema och hur de blev. Ska bli skoj att se vilken musik som avses, för jag klarar definitivt inte av alla:-)) Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Highway to hell där nere i hörnet? Ska bli kul att kolla in fortsättningen. Kram Jenny

    SvaraRadera