söndag 19 juni 2011

Nästan glömt....

..att jag ha en blogg att sköta om och bloggar att läsa under denna helg. Gick som jag misstänkte i en rasande fart och lugna stunder har jag ägnat mig åt att vila istället för dator. Quiltat lite med betoning på lite och utmaningen tar sig i sakta mak framåt. Annars har det varit mycket fotboll och arbete runt fotbollen, roligt men samtidigt ruskigt tröttande. Skönt att cupen är över för i år!!
Vi har lekt en del med såpbubblor;
Lille L hittade en blomma han tyckte om så den måste ju fotas;
Avslutade helgen med ett besök på barnakuten, Lilleman gjorde illa handleden när han gjorde en kullerbytta, tack och lov bara en stukning, men den är nog så illa för honom. Han kan ju inte göra nått och ont gör det dessutom. Som tur är så går det över när det blir bra!!
Nu ska jag försöka läsa i kapp lite till innan jag drar ner rullgardinen!!1

4 kommentarer:

  1. Stackars Lilleman. Tur att han inte bröt handen för då hade det blivit långvarigt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan stava till ordet och gjorde det... åtminstone lite!!:)
    Stackars Lilleman...det är inte roligt att ha ont. Jag hoppas att han fort blir bra igen.
    Ha det gott och kram!!

    SvaraRadera
  3. Här tjuts det oxså emallanåt,,och något har blivit fel på fötter eller händer .Men fru fortuna har varit med och vi har sluppit akuten...ha en fin vecka Lizzan!!Kram

    SvaraRadera
  4. Stackars Lilleman ;-)

    Härlig bild med såpbubblan :-)

    Kram

    SvaraRadera