måndag 6 juni 2011

Morgonstund

Så var det måndag idag och en riktigt bra sådan eftersom det är en röd måndag och därmed ledig!! Ska snart ta och knalla ut på morgonsvängen med Prinsessan, sen blir det nog några timmar på vedbacken. I syrummet har det inte blivit mycket gjort de här dagarna, känns som om jag blir motarbetad av mig själv. Startat upp projekt så fattas det nått, lägger undan börjar på nytt och samma sak. Varför kan jag inte planera ordentligt?? Plocka fram allt som behövs, INNAN jag börjar sy??? Nåja bara inse att jag är en ostrukurerad knäppskalle och det här är mitt liv. Kommer nog aldrig bli bot och bättring helt enkelt! Nåja tur jag har kameran att roa mig med när sömnaden inte vill funka ;) Så nu klär jag mig och ger mig ut på jakt efter det perfekta motivet!
Ha en bra dag go vänner!!

3 kommentarer:

  1. Inte tycker jag du är någon knäppskalle men ostrukturerad jaaaa.
    Du behöver inte leta efter dagens bild den har du redan tagit. Härlig bild du har på sidan idag, den platsar (för mig) som dagens bild.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en skön dag, Vad du än hittar på!!!
    Jag har en känsla av att - bara du tillåter dig att relaxa vid symaskinen - så kommer det att funka!
    Håller med om att bilden är läcker, men du hittar nog massor med fina objekt där du bor!
    Hur vore det med en lite annorlunda Prinsessbild???
    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj... usch har det verkligen blivit vedbacken idag.... det har ju varit sååå varmt.
    Hoppas du fick n bra tur med Sessan och ser fram emot fler fina bilder från dej. Jordgubbarna är inte dåliga dom heller.
    Kramis till dej!

    SvaraRadera